• Gratis verzending vanaf €100,-
  • Altijd netjes verpakt
  • Alles is op voorraad
Home » Veel gestelde vragen

Ik zoek eigenlijk iets anders.

Wij denken graag mee naar uw specifieke wensen neem bij voorkeur contact op per mail

Wanneer en hoe worden de producten verzonden?:

  • Verzending binnen 1-3 werkdagen
  • U ontvangt een track en trace code per mail

Ik wil mijn bestelling wijzigen:

Een bestelling die geplaatst en betaald is, kan niet worden aangepast. Als u producten wilt toevoegen dan kunt u een nieuwe order plaatsen voor de extra producten. Geef aan dat er ook een andere order loopt. Indien de eerste bestelling nog niet verpakt is, zullen we de verzendkosten terugstorten.

Kunt u een factuur sturen?

Zeker, na het afronden van de bestelling ontvangt u de factuur in de bijlage van de email met de bestelbevestiging.  Indien u geen bestelbevestiging heeft ontvangen (controleer ook de map Spam) dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan met het opgegeven e-mail adres. Neem dan contact op met ons. 

Kan ik een korting krijgen, of een offerte opvragen?

Wij bieden onze producten aan tegen zeer scherpe prijzen. Indien het bedrag over €2250,- gaat kunt u contact opnemen voor een offerte.

Kan ik de producten retour sturen?

Binnen 8 dagen nadat u uw pakket ontvangen heeft kunt u zonder reden retourneren. Hiervoor gelden wel een paar spelregels:

  • "Special made" producten kunnen niet retour gezonden worden. 
  • "speciale lengte" producten zoals kabel kunnen niet retour gezonden worden
  • Aanbiedingen kunnen niet retour gezonden worden. 
  • Indien de verpakking is beschadigd kan het niet retour gezonden worden
  • Lichte schade wat ontstaan is door gebruik kunnen we niet retour nemen. 

Zodra we de in de originele staat en zonder beschadiging aan het product en verpakking ontvangen hebben, storten we het aankoopbedrag zonder de verzendkosten terug op uw rekening, u ontvangt dan ook een credit factuur. Retourneren is voor eigen rekening. 

Voeg bij de retourzending het ordernummer toe.